موج مثبت
فقط در آرامش و صلح می توانید حقیقت را دریابید
ن : سارا حسین پور ت : ز : | +

 

 

سلام دوست پرانرژی من؛

  به کلبه  "موج مثبت"خوش اومدی

 راستی، هرنوع نظریبرام محترم هست، پس تنهام نذار

 

 



نظرات شما عزیزان:

ترانه
ساعت13:22---18 خرداد 1393
سلام...وبت مفیده . لینکت کردم!
برام مهمه از نظرت استفاده کن پس حتما سر بزن


سیاوش
ساعت20:43---11 آذر 1392
سلام سارا دیگه به ما سر نمیزنی ها
پاسخ: سلام اتفاقاهر روز سرمیزنم منتها بقیه مطالب سایتتون رو مطالع میکنم. از لحاظ مطلب گذاشتن هم فعلا به دلیل مشغله کاری متاسفانه تا چند روز نمیتونم شاد باشید


nadim
ساعت14:35---12 شهريور 1392
سلااااااااااام وبت عالیه خوشم اومد منو لینک کن


پاسخ: سلام دوست من ممنونم از لطفت موفق باشی


محمد
ساعت16:48---11 شهريور 1392
سلام واقعا وبلاگتون و مطالبش عالیه
پاسخ: سلام دوست من خیلی ممنونم از اینهمه حسن توجه و لطف موفق باشید


ﺑﮩﺮوز
ساعت4:14---22 تير 1392
سلام خانم حسين پور حال شما خوب هستيد? مدتیه خبری ازتون نيست! من منتظر مطالب خوبتون هستم
پاسخ: سلام دوست عزیزم بله اخیرا ، کم میتونم خدمت برسم. کمی مشغله پیدا کردم ممنونم بخاطر استقبالت.پیامت باعث دلگرمی شد تا هرچی سریع تر بازم مطلب بذارم. شاد و موفق باشی.


سمانه
ساعت18:40---13 خرداد 1392
عزیزم کارت فوق العادست. چقدر خوبه که با شرایط فعلی زندگی و با تلاطم بی پایان استرسهای موجود افرادی مثل تو دوروبرمون باشند که چنین قدمهای مثبتی برای همنوعاشون بردارن.بهت افتخار می کنم. راستی تاریخی که وارد کردی چرا سال 98 ثبت شده؟!
پاسخ: سلام سمانه جان واقعا بخاطر اینهمه دقتت تحسین میکنم من اصلا دقت نکرده بودم اما وقتی گفتی خیلی تلاش کردم متاسفانه فعلا موفق نشدم. بازم به ما سر بزن


سمانه
ساعت18:40---13 خرداد 1392
عزیزم کارت فوق العادست. چقدر خوبه که با شرایط فعلی زندگی و با تلاطم بی پایان استرسهای موجود افرادی مثل تو دوروبرمون باشند که چنین قدمهای مثبتی برای همنوعاشون بردارن.بهت افتخار می کنم. راستی تاریخی که وارد کردی چرا سال 98 ثبت شده؟!

بهروز بهرامي
ساعت23:19---29 ارديبهشت 1392
سلام از اينكه اين وبلاگ رو ديدم هم خيلي خوشحال و هم شوكه شدم واقعا قشنگه اميدوارم كه مراحل موفقيتهاي بعدي را از شما شاهد باشيم از اين بابت شوكه شدم كه نام وبلاگ شما با نام موسسه ما هم خانواده هست ميدونستم كه توانايي شما نسبت به بعضي از دوستان كه خيلي ادعاشون ميشه خيلي بالاتره .ممنون

mohhamad
ساعت18:00---29 ارديبهشت 1392
webloget ghashange shojaatet ghabele tahsine

hamintoram khalaghiyati kwe be kharj dadi

va mamnoon ke tosh chizaye bihode naneveshti
پاسخ: سلام دوست عزیز سپاسگزارم از حسن نیتت این وبلاگ متعلق به شماهاست،پس بازم با نظراتتون همراهیم کنین تا بیشتر با سلیقه هاتون اشنابشم چون من اینجا میزبان شما هستم و باید از این کلبه لذت ببرین موفق باشین


mohhamad
ساعت17:42---29 ارديبهشت 1392
harkasi in shojaato nadare ke ye jaye dorost kone ke tosh matlab benevise va az digaran nazar bekhan
kheili be pc va internet ashna hastan va dastrasi daran ama hamashon dele in karo nadaran


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by mojemosbat
This Template By Theme-Designer.Com