آيا مشكل زودانزالي داريد؟

موج مثبت
فقط در آرامش و صلح می توانید حقیقت را دریابید
آيا مشكل زودانزالي داريد؟
ن : سارا حسین پور ت : ز : | +

  

  تعريف انزال زودرس :

  انزال مستمر و عود كننده با حداقل تحريك جنسي قبل ، هم زمان يا بلافاصله بعد از دخول و پيش از زمان دلخواه شخص مي باشد . انزال زودرس يعني به تأخير انداختن انزال بيشتر از 30 ثانيه بعد از ورود به مهبل امكان پذير نباشد .
  در تعاريف فوق دو ويژگي براي مردي كه به « انزال زود رس » مبتلا مي باشد بيان شده است ، زمان بسيار كوتاه به ارگاسم رسيدن (30 ثانيه ) ديگر آن كه با اولين تماس وتحريك جنسي به ارگاسم  رسيدن.اگر فردي يكي از اين دو خصيصه را دارا بود ، به « انزال زود رس » مبتلا است.

  انزال زود رس مقدار زيادي رواني است تا جسمي ، به عبارت ديگر وقتي مرد در مقاربت هاي اوليه سريع انزال مي شود ، به خودش دائم القاء مي كند كه «من انزال زود رس دارم » كه خود اين باور موجب  انزال زود رس در دفعات بعدي مي شود .

  به طور معمول ، طول مدت نزديكي در انسان ، پس از دخول آلت ، در صورتي كه حركات رفت و برگشت كمر ادامه يابد 2 دقيقه طول مي كشد .بايد بدانيم كه مدت رسيدن به اوج لذت در مرد 2تا 4 دقيقه ودر زنها از 4تا 10 دقيقه است .

  براي به تأخير انداختن انزال روش هاي زير را توصيه مي نمايند :

1.    به ارگاسم رساندن همسر در ابتدا : 

 یک دلیل انزال زود رس با دیر ارگاسم رسیدن همسر است ، بنابرین شما می توانید قبل از آنکه به عمل نزدیکی مشغول شوید ، همسر خود را پنج الی ده دقیقه تحریک کنید ؟بدون انکه الت تناسلی خودتان تحریک گردد ؟ نحوه تحریک را خود باید پیدا کنید ، چون این گونه مسایل به فانتزی طرفین و تمایلات انها بستگی دارد که معمولا طی مدت کوتاهی پس از اولین نزدیکی ها مرد متوجه نقاط حساس همسر می شود و با تحریک آنها (مثلا تحریک برآمدیگی آلت زنانه با دست توسط مرد یا لمس کردن و فشار دادن سینه ها ) وی را تا نقطه حساس قبل از ارگاسم رساند ، پس از انکه وی را تحریک کردید ، حس کردید که به خوبی تحریک شده است ؟ در این حالت الت تناسلی خانمها خیس می گردد ، ورم می کند و از چهره شان هم معلوم است ؟ مشغول نزدیکی شوید ، اگر در این حالت او ارضا شود و شما هم حتی پس از یک دقیقه ارضا گردید ، دیگر مبتلا به انزال زودرس نیستید چون بر اساس تعریف کسی مبتلا به انزال زودرس است که مرتبا زودتر از شریک جنسی خود ارضا گردد .
  در روایات دینی نیز بسیار تاکید شده که همچون خروس با همسرتان نزدیکی نکیند که از راه رسیده بر روی مرغ می پرید بلکه با او و اندامش بازی کنید و سینه هایش را بفشارید و بگذارید آثار شهوت در چهره اش ظاهر شود سپس با او نزدیکی کنید .

   2.    استفاده از كاندوم :

  استفاده از كاندوم و بخصوص از نوع بي حس كننده آن كه در بازار به فرواني موجود است ، مي تواند به دليل كمتر كردن ميزان تماس آلت جنسي مردانه ، باعث رفع زود انزالي شود  ، که بهتر است به مرور حذف شود یا حداقل از نوع معمولی آن استفاده شود تا سبب عادت نشود .

 3. روش start & stop در نزدیکی :

  يكي از روشهاي موثر براي رهايي از انزال زود رس روش start & stop نام دارد. در اين روش شما به فعاليت جنسي پرداخته و بعد از آنكه تحريك شما به حداكثر رسيد و درست پيش از آنكه ارگاسم شويد، دست از فعاليت برداشته و براي مدت كوتاهي هيچ تحريكي انجام نمي دهيد. هر چند در ابتدا ممكن است مشكل به نظر برسد ولي به مرور زمان شما از لذت جنسي زيادي بهره مند خواهيد شد. يكي از بهترين راههاي انجام اين روش آنست كه در ابتدا از روش 4 به 1 شروع و بعد به تدريج آنرا افزايش داده و به 9 به 1 برسانيد. يعني در آميزش هاي اول چهار بار آلت خود را وارد واژن نموده و بعد مكث كنيد و دوباره چهار بار وارد نموده و مجددا چند ثانيه صبركنيد و همين طور ادامه دهيد تا نهايتا به انزال برسيد. بسته به وضعيت بدني خود مي توانيد در طول چند هفته يا چند ماه تعداد دفعات تحريك را بتدريج افزايش داده و در نهايت به بهترين حالت آن يعني نه بار ورود آلت تناسلي و يكبار توقف(9 به 1) برسانيد

  4. تكنيك ماستر و جانسون :

  اين روش شامل يادگيري ، تشخيص و كنترل احساسات و رفتارهايي است كه منجر مي شود فرد به اوج نقطه لذت جنسي برسد و انزال صورت گيرد ، اين روش نياز به اراده و تمرين زياد دارد ، اما از جمله موثرترين روشهاي درماني است كه تاكنون براي درمان انزال زود رس شناخته شده است ، بر طبق آن  فرد در ابتدا توسط خود يا شريك جنسي اش ، تحريك مي شود و هر بار كه به نزديكي نقطه اوج لذت جنسي مي رسند ، عمل تحريك را متوقف و بعد از چند لحظه كه احساسات فروكش كرد ، دوباره اقدام مي نمايند ، بعد از چند روز تمرين اوليه ، نزدیکی به روشي كه مرد در زير و زن در بالا قرار مي گيرد عمل تكرار مي شود به اين صورت كه  مرد در زمان نزديك شدن به اوج نقطه جنسي با آگاه كردن زن كه در اينجا كنترل عمليات جنسي را در دست گرفته ، او را باخبر مي سازد تا رابطه را كنترل كند ، بر طبق اين روش كه از جمله بهترين روشهاي درماني است ، فرد بعد از چندين هفته تمرين و ممارست ، به مرحله اي ميرسد كه كنترل رابطه جنسي برايش شرطي مي شود و مي تواند با كنترل احساسات جنسی خود ، هم زمان رابطه جنسي اش را زياد كند و هم شريك جنسي اش را ارضاء كند . ( كليه اصول اين روش بر پايه تحريك و توقف قبل از نقطه اوج لذت جنسي  مي باشد ، لذا از جمله بهترين روشها براي افزايش مهارت جنسي محسوب مي شود (

 5. افزایش تعداد دفعات مقاربت و نزدیکی :

  زياد كردن تعداد دفعات نزدیکی در طول هفته و روز مي تواند به در مان زود انزالي كند به طوري كه اگر هفته اي دو بار نزدیکی داريد و آن را به هفته اي ۴ الي ۶ بار برسانيد ، بعد از چند هفته مشكل زود انزاليتان تا حدودي رفع مي شود     .

  6. فشار دادن سر آلت در طول آميزش :

  در اين روش مرد در زمان آميزش و به هنگام نزديك شدن انزال آلت را از مهبل خارج نموده و دور حشفه را با دست خود گرفته و محكم فشار مي دهد . دكتر جميز سيمانز براي روش فشار دادن به اين گونه مي گويد : زن پس از احساس ارگاسم مرد اقدام به فشار دادن سر آلت از دو سومي كند .به اين مفهوم كه با انگشت شست خود بر روي فرنولوم (لگام حشفه ) وبا انگشت سبابه خود بر روي بخش پاييني سيتغ كلاهك آلت فشار مي آورد . اين فشار بايد 3تا 5 ثانيه تداوم داشته و در عين حال قوي و محسوس باشد .چه در غير اين صورت انزال مرد متوقف نمي شود . زماني كه به اين شكل فشار بر آلت برانگيخته وارد شد ريزش اسپرم متوقف شده ، و ليكن نعوظ آلت تداوم دارد و مرد مي تواند دو باره حركات آميزشي را پيگيري نمايد .نكته اي كه وجود دارد اين است كه اولاً وضيعتي بر همبستري انتخاب كنند ك زن به راحتي بتواند اين فشار بر آلت مرد را انجام دهد ثانياً زن بايد فوراً به اشارات كلامي وغيركلامي همسرش واكنش داده وحركت مهاري خود را انجام دهد. چنانچه اين روش به درستي مورد استفاده قرار گيرد ، توان زمان مقاربت را به 10تا 15دقيقه افزايش داد و بدين واسطه از شر  انزال زود رس خلاصي يافت .
   
هدف از اين كار اين است كه مرد بتواند مرحله تحريكي را تجربه كرده و در عين حال دستخوش انزال نشود و بدين واسطه اعتماد بنفس لازم را كسب نمايد . پس از اين كه در پنج بار متوالي توانست كنترل انزال را اعمال كند ، عمل مقاربت شروع شده وآلت داخل مهبل مي شود .

  در ابتداي دوره درمان لازم است كه زوجين براي مقاربت از وضيعت نزديكي قرار گرفتن زن بر روي مرد استفاده كنند. به اين شكل كه مرد به پشت خوابيده و زن براي مقاربت برمرد قرار گرفته ، به آرامي آلت را به داخل مهبل هدايت كرده وحركات مقاربتي را خودش انجام مي دهد . وظيفه مرد اين است كه تيز حسي خود را حفظ كرده و به مجرد آن كه احساس كرد كه دارد انزال مي كند از زنش بخواهد كه از شيوه فشار دادن استفاده كند براي اين منظور زن از روي مرد كنار كشيده ، اقدام به مهار انزال مي كند . پس از آن كه احتمال انزال بر طرف شد ، دوباره بر روي مرد قرار گرفته و آلت را در داخل مهبل مي نمايد و اين فرايند را بدين شكل تداوم مي بخشد  .
  با اين روش هر چند زن در اوايل درمان ، لذت كمي مي برد ، ولي پس از گذشت دوره درمان ، همسرش با كسب اعتماد به نفس وكنترل انزال ، مي تواند باعث شود تا هر دو از يك رابطه جنسي لذت ببرند . 

  شايد پرسش شود كه تا چه مدت بدين گونه بايد عمل كرد ؟ آيا بدين روش مشكل آقايون بر طرف مي شود ؟

 برخي از متخصيصن درماني بر اين باورند كه اگر اين نوع تمرينات در سه جلسه متوالي پيگيري شود ، مرد بدون احتياط مي تواند مدت مقاربت خود را در هر وضيعتي به 15 دقيقه برساند و بدين شكل خود را از شر مشكل انزال زود رس خلاص دهد. پس از اين كه اعتماد به نفس اوليه حاصل شد ، زوجين مي تواند از وضيعت مقاربتي پهلويي جهت نزديكي استفاده كنند . در اين وضيعت ، مرد كنترل بيشتري بر روي اعمال وحركات نزديكي داشته و راحت تر مي تواند انزال خود را كنترل كند . اين خودباوري در ظرف 3 تا 5 جلسه درماني حاصل مي شود . پس از اين مدت زوجين مي توانند هر طور ميلشان است نزديكي كرده و دغدغه اين مشكل را نداشته باشند ؛ اگر چه برخي از صاحبنظران به زوجين توصيه مي كنند كه به مدت يك سال محتاطانه عمل كرده وگه گاه از شيوه « شروع و توقف » استفاده كنند .

  با اين روش هر چند زن در اوايل درمان ، لذت كمي مي برد ، ولي پس از گذشت دوره درمان ، همسرش با كسب اعتماد به نفس وكنترل انزال ، مي تواند باعث شود تا هر دو از يك رابطه جنسي لذت ببرند . ولي به هر حال زن بايد ضمن همكاري كامل با همسرش به او روحيه بدهد و با بيان رضايت خود از ارتباط جنسي با او، اعتماد به نفس همسرش را ارتقاء دهد . اين همكاري موجب رفع مشكل انزال زودرس همسرش مي شود.

7. درمان هاي دارويي :

 دارو هاي مهار كننده بازجذب سرتونين و ضد افسرده گي در درمان انزال زود رس موثر اند .درمان هاي دارويي را در مراحل حاد بيماري كه بيماري از فاز پزشكي وارد فاز رواني شديد شده و موجبات مشكلات عديده در روابط فرد شده است ، تجويز مي شوند لذا در صورت تمايل به استفاده از اين روش حتما قبلا با يك متخصص روان درمانگر يا روانكاو مشورت كنيد.

 

      http://salamateee.blogfa.com


نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت12:12---8 تير 1393
مطالب خوبی بود برایتان آرزوی بهروزی دارم راستی از کلاس نازنین جان خیلی خوشم اومد
پاسخ: سلام سپاس ازلطف بیکرانتون شاد و موفق باشید


احمد
ساعت21:15---19 آبان 1392
سلام.موضوعات خوب و کاربردی منجر به وبلاگ خوب و پرطرفدار می شه.مطالبی که انتخاب می کنین و در وبلاگتون می گذارین عالیه.
پاسخ: سلام آقا احمد، سپاسگزارم و البته خوشحال بخاطر اين نوع نظرتون. شاد و موفق باشيد


بهرام کهلو
ساعت0:13---15 آبان 1392
باسلام مطالب خوبی ارائه شده است .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: زود انزالي, راهكار, مشكل جنسي, انزال زودرس,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by mojemosbat
This Template By Theme-Designer.Com