اگه گفتي خانومت رو چطوري ميتوني شاد نگه داري؟

موج مثبت
فقط در آرامش و صلح می توانید حقیقت را دریابید
اگه گفتي خانومت رو چطوري ميتوني شاد نگه داري؟
ن : سارا حسین پور ت : ز : | +

  1-همیشه خودتان باشید و در هنگام درخواست هایتان التماس نکنید. برخی از مردان فکر می کنند که جذابیت لازم را برای همسران زیبایشان ندارند ولی وانمود می کنند که این گونه نیست. یک مرد با اعتماد به نفس به این شکل رفتار نمی کند چرا که زنان در اغلب موارد، جذب اعتماد به نفس و صمیمیت مردان می شوند تا ظاهر آنان.

 

 

  2- به چیزهای به ظاهر کم اهمیت و ناچیز در زندگی همسرتان توجه نمایید. زنان، مشتاق  توجه به جزئیات هستند. مثلا به این نکته توجه کنید که شیرینی، گل، رنگ و یا هر چیز دیگر مورد علاقه وی چیست؟ از خودتان خلاقیت به خرج دهید و وی را با یک چیز کوچک ولی مهم سورپرایز کنید. مطمئناً وی برای اینگونه چیزها ارزش قائل است. مردانی هستند که سعی می کنند با خرید هدایای گران قیمت همسران شان را تحت تاثیر قرار دهند اما واقعیت این است که زنان برای هدایای کوچک اما به دفعات زیاد، بیشتر ارزش قائل هستند.

 

  3- یک کار بسیار ساده و تاثیر گذار این است که از وی قدردانی کنید. اجاز دهید وی لحظه به لحظه بداند که چقدر برای شما ارزش دارد.

 

  4- نکته دیگر این است که بدقت توجه کنید که به هیچ وجه حسادت وی را تحریک نکنید. بویژه چشم چرانی یا نگاه عاشقانه به دختری دیگر نیاندازید. خانم ها دوست دارند که احساس اطمینان بکنند و نمی توانند نگاه کردن مردان را به زنان دیگر تحمل کنند. زنان به طور بیولوژیکی به دنبال فردی هستند که از آنان محافظت کند پس این عمل شما در وی ایجاد کج خلقی و احساس ناایمنی می کند.

 

  5- سعی کنید همیشه خوش رو و شاداب و بزله گو باشید. مردان ظاهر زیبای زنان را می پسندند، اما زنان شخصیت مردانی را دوست دارند که شوخ طبع هستند. برای داشتن رابطه ای سالم لازم است شاد باشید و گاهی هم لطیفه بگویید.

 

  6- برای حفظ روابطتان به دنبال سرگرمی و علایق مشترک باشید. به سرگرمی های شریک زندگی تان نیز علاقه نشان دهید و وی را نیز با برخی از سرگرمی های مورد علاقه خودتان آشنا کنید. به مرور زمان، فعالیت ها و سرگرمی های دلخواه تان را به یکدیگر معرفی کنید و در آنها با یکدیگر شریک شوید. این گونه جوانتر مانده و روابط تان نیز شادتر و تازه تر خواهد ماند.

 

  7- همیشه دلچسب و جالب توجه برای همسرتان بمانید. همانگونه که در ابتدای آشنایی، احترام و توجه زیادی به وی می نمودید همیشه همان طور تازه و بانشاط بمانید، خود را آراسته نگه دارید، لباسی نو بخرید و شلخته و نامرتب لباس نپوشید.

 

  8- به دوستان و اعضای خانواده همسرتان احترام گذاشته و از آنان نیز پذیرایی کنید بخصوص اگر تعداد اعضای خانواده همسرتان زیاد بوده یا دوستان زیادی داشته باشد. اینگونه بیشتر به شما اطمینان می کند و ارزش شما در نزد وی بالا می رود. لازم نیست که با تمام دوستان همسرتان خیلی صمیمی شوید بلکه تنها کافیست تا چیزها را سبک گرفته و با خوش اخلاقی از آنان پذیرایی کنید و خوش طبع باشید.

 

  9- احساسات وی را مد نظر داشته باشید. زنان نسبت به مردان احساساتی تر هستند زنان دوست دارند که شما درک شان کنید و از آنان حمایت کنید آنگاه از شما قدردانی خواهند کرد اما وقتی که حوصله ندارند یا از چیزی ناراحتند با آنان نجنگید.

 

  10- همیشه آماده و پذیرای چیزهای نو باشید. بعد از مدتی از زندگی زناشویی حس می کنید که همه چیز برایتان یکنواخت شده است. سعی کنید از یکدیگر لذت ببرید و همدیگر را شاد کنید، از یکدیگر یاد بگیرید و همدیگر را رشد دهید اینگونه روابط تان نیز در مسیر رشد و بالندگی قرار می گیرد.


نظرات شما عزیزان:

رضا عباسي
ساعت0:48---6 بهمن 1392
سلام.
به خاطر انتخاب مطلبتون ، بهتون تبريك ميگم. توضيحاتتون ريز و مو شكافانه و در عين حال مفيد و تاثير گذاره. به نظر من كسي كه اين موارد رو رعايت كنه ولي بازم زندگي زناشوئي خوبي نداشته باشه ، يا آدم دو شخصيتي هستش يا بايد دنبال مشكل تو رفتار همسرش باشه.



ahmad
ساعت20:18---4 بهمن 1392
سلام این مطلب هم مثل مطالب قبلی کاربردی هس در واقع یک مهارت در زندگی زناشوئی به شمار میره که که به کار گرفتن این مهارتها باعث قوام و پایداری زندگی زناشویی میشه.با تشکر از شما به خاطر وبلاگ خیلی خوبتون
پاسخ: سلام من هم از لطف بيكران شما سپاسگزارم. هميشه حضور فعال و داريد. شاد و موفق باشيد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: زنان, شاد نگهداشتن, همسر, روابط همسران,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by mojemosbat
This Template By Theme-Designer.Com