یادم باشد که ...

موج مثبت
فقط در آرامش و صلح می توانید حقیقت را دریابید
یادم باشد که ...
ن : سارا حسین پور ت : ز : | +

یادم باشد که:

 او که زیر سایه ی دیگری راه می رود، خودش سایه ای ندارد .

 

یادم باشد که:

هرروز باید تمرین کرد دل کندن از زندگی را .

 

یادم باشد که:

زخم نیست آنچه درد می آورد، عفونت است .

 

یادم باشد که:

در حرکت، همیشه افق های تازه هست .

 

یادم باشد که :

دست به کاری نزنم که نتوانم آنرا برای دیگران تعریف کنم .

 

یادم باشد که:

آنها که دوستشان می دارم می توانند دوستم نداشته باشند .

 

یادم باشد که:

حرف های کهنه از دل کهنه بر می آیند، یادم باشد که که دلی نو بخرم.

 

یادم باشد که:

فرار راه به دخمه ای می برد برای پنهان شدن نه آزادی .

 

یادم باشد که:

باور هایم شاید دروغ باشند .

 

یادم باشد که:

لبخندم را توى آیینه جا نگذارم .

 

یادم باشد که:

آرزوهای انجام نیافته، دست زندگی را گرفته اند و او را راه می برند .

 

یادم باشد که:

محبتی که به دیگری می کنم ارضای نیاز به نمایش گذاشتن مهر خودم نباشد .

 

یادم باشد که:

اندک است تنهایی من در مقایسه با تنهایی خورشید .

 

یادم باشد که:

دلخوشی ها هیچکدام ماندگار نیستند .

 

یادم باشد که:

تا وقتی اوضاع بدتر نشده، یعنی همه چیز رو به راه است .

 

یادم باشد که:

هوشیاری یعنی زیستن با لحظه ها

 

یادم باشد که:

آرامش جایی فراتر از ما نیست .

 

یادم باشد که:

من تنها نیستم ما یک جمعیتیم که تنهائیم .

 

یادم باشد که:

برای پاسخ دادن به احمق، باید احمق بود !

 

یادم باشد که:

در خسته ترین ثانیه های عمر هم هنوز رمقی برای انجام برخی کارهای کوچک هست!

 

یادم باشد که:

لازم است گاهی با خودم رو راست تر از این باشم که هستم .

 

یادم باشد که:

سهم هیچکس را هیچ کجا نگذاشته اند، هرکسی سهم خودش را می آفریند.

 

یادم باشد که:

آن هنگام که از دست دادن عادت می شود، به دست آوردن هم دیگر آرزو نیست .

 

یادم باشد که:

پیش ترها چیز هایی برایم مهم بودند که حالا دیگر مهم نیستند .

 

یادم باشد که:

آنچه امروز برایم مهم است، فردا نخواهد بود .

 

یادم باشد که:

نیازمند کمک اند آنها که منتظر کمکشان نشسته ایم .

 

یادم باشد که:

من « از این به بعد » هستم، نه « تا به حال» .

 

یادم باشد که:

هرگر به تمامی نا امید نمی شوی اگر تمام امیدت را به چیزی نبسته باشی .

 

یادم باشد که:

غیر قابل تحمل وجود ندارد .

 

یادم باشد که:

انسان گاهی مجبور است برای راحت کردن خیال دیگران، خودش را خوشحال نشان بدهد .

 

یادم باشد که:

خوبی آنچه که ندارم اینست که نگران از دست دادنش نخواهم بود .

 

یادم باشد که:

با یک نگاه هم ممکن است بشکنند دل های نازک .

 

یادم باشد که:

بجز خاطره ، هیچ نمی ماند .

 

یادم باشد که:

وظیفه ی من اینست: «حمل باری که خودم هستم» تا آخر راه .

 

یادم باشد که:

منتظر ِ تنها یک جرقه است، انبار مهمات .

 

یادم باشد که:

کار رهگذر عبور است، گاهی بر می گردد، گاهی نه .

 

یادم باشد که:

در هر یقینی می توان شک کرد و این تکاپوی خرد است .

 

یادم باشد که:

همیشه چند قدم آخر است که سخت ترین قسمت راه است .

 

یادم باشد که:

امید، خوشبختانه از دست دادنی نیست .

 

یادم باشد که:

به جستجوى راه باشم، نه همراه .

 

 


نظرات شما عزیزان:

ﺑﮩﺮوز
ساعت14:15---16 تير 1392
مرسی تشكر, همچنین بزرگوار
ببخشید که زیاد مزاحم میشم و زحمتتون میدم


ﺑﮩﺮوز
ساعت12:37---16 تير 1392
سلام


اينا حقیقت هايی هستن كه همه میدانند اما چون با خود روراست نيستند آنها را از یاد برده اند يا بی توجهی میكنند. ممنون كه این حقیقتارو گوش زد كردید.


من دوتا از موارد بالا رو خوب نگرفتم اگه میشه یكم بیشتر توضیح بدید! مرسی


1. محبتی كه به دیگران میكنم ارضای نیاز به نمایش گذاشتن مهر خودم نباشد!?


2. آرامش جای فراتر از ما نیست!?
پاسخ: سلام من شمارو تحسین میکنم بخاطر اینکه بادقت خوندید که سوال براتون پیش اومده. جواب سوال 1.عده ای محبت رو صادقانه به طرف مقابل ابراز نمیکنند احتمالا هدف چاپلوسی یا بارز کردن حضور خودشون باشه.(شاید بخواهند خود را بامحبت نشون بدهند به جای اینکه محبت واقعی از خود بروز بدهند.) جواب سوال 2. یعنی آرامش در درون خودماست و وابسته به رفتاریا سخن دیگران در قبال ما نیست. یعنی خودمون باید ارامش رو خلق کنیم و به دنبال جستجوی ان در خارج از خود نباشیم.ماندگاری ارامش ساخته شده در درون پایدارتر خواهد بود. امیدوارم شفاف سازی شده باشه. با آرزوی آرامش برای شما دوست عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: یادم باشد که,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by mojemosbat
This Template By Theme-Designer.Com